Ugurlu_80 Kızlar karaciğer enzimlerim yüksek çıktı 37+0 haftamdaym doktor acil doğum yapmak gerekir diyor bebeğim 2520 kg ama dahiliyeci herhangi bir problem olmaz diyor ilaç yazdı. Bilgisi olan yorum yaparsa çok sevinirim kararsız kaldım?