Kullaniciadii Mooncrown9596 benim 2 mayıs ama hiç belirtim yok zaten bu haftayı değerlendirmem gerek sizin?😄
Mooncrown9596 Kullaniciadii benimde yok erken daha bencede benim yumurtlama gunum dun ve imceki gun yuksekdi hamile kalma sansim deyerlendirdik bakalim kismet..esim asker haftada 1 anca iliski ola biliyor malesef omum icim heyecanliyim olucakmj diye
Mooncrown9596 Kullaniciadii o zaman yumurtlamis olmuyormusunki 28gunde bir oluyorsan eger takvim bende dun ve ondan onceki gunu yuksek hamile kalma sansi diyor
1ciftyesilgoz Mooncrown9596 benim bat 25 nisan ben yumurtlayalı daha 3-4 gün oldu :) takvime göre 10 nisanda yumurtlama ama testle takip ettim ve 14-15 i yumurtladım :) yani takvimde bire bir tutmuyor. Bu ay olmazsa Bir dahakine ovulasyon testiyle takip edin.
Kullaniciadii Mooncrown9596 herkesin farklı canım benim 6 gun suruyor mesela en son 5 nisanda hasta oldum :)
Kullaniciadii duygukrd benim günüm 1 mayıstı hala regl olmadım ama kasıklarım inanışmaz ağrıyor regl olucakmış gibi
RonyaArin Kullaniciadii test yaptn mi ..benmde 2 mayıs ama olmadım benmde karnım ağrıyor bakalm inşallah olmayiz