Sszzaa 8+3 hamileyim bebeğim kalp atışı var bebeğim iyi ama kahverengi lekelenme kabusum oldu geçmiyor iğne ilaç kullanıyorum ama 5,6günde bir tekrarlıyor ister istemez geriliyorum böyle olan var mı
Prensesmelek Sszzaa bnmde 6.haftamda oldu progestn kullandm ılac vuruldm gecmedı azar azar devam etti sonra doktrm ılacn dozunu yukselttı 200 mg gunde 3 kere cok sukur kesildı smdı rahatladm🙏
Ays_cskn Sszzaa 15 +0 ım 15 haftadır hergun cekiyorum bu sikintiyi progestan kullaniyorum ama kesmedi dinlenme gibi bir durumum yok cunku 1 yasinda oglum var bakacak kimsede yok bizDe durum bu
Prensesmelek Sszzaa ben hap olarak kullanıyorum 4 gundur kullanıyorum ıkıncı gun kesildi cok sukur 🙏 smdı tabletim bitene kadar kullanıcam her ıhtmale karsı bitincede kontrlm var ınsalh
Ays_cskn Sszzaa en son gittigimde iyiydi sukur icerde kanama alanim yok ama geliyor iste nerden geliyorsa hafiften arada kipirtilar hissediyorum ama bebismi bilmiyorum sende durumlar nasil peki
Prensesmelek Sszzaa birde doktrm yat dınlen dedi yorulma bende annemde kalıorm oyuzden sadece vc ye kalkıorm dikkt edıyorum yani yorulmamaya🙏
Mube_iz Sanırım artık bu lekelenmeleri yaşamayan kalmadı kiminle konuşsam aynı. Benimde var 11. Haftamda başladı yarın 14 olucam ara ara geliyor. Kanama alanın yoksa korkma canım strese girme stres çok etkiliyor iğneni ilacını düzenli kullan ve bol bol dinlen böyle böyle geçecek inşallah