mgcyldz ben de aynı şeyleri düşündüm canım paylaşımlardan ama benim izlenimim o yönde, muayenede normal doğum için hiçbir engelin yok çok rahat yaparsın dedi ama 37+5te dönmediğini görünce hiç bekletmedi her şey de normal gidiyordu, özel hastanelerin genelinde var zaten sezeryana yönelim:)