Songul42 37+2 gunluk olduk karnim hala yukarda normal dogum icin 19 gün sezeryan için 6 günüm var ama hala yukarda nedurumdasiniz benim gibi olanlar varmı
Epelinkiran Songul42 36+4 bende hala yukardanhissediyorum. Göbek deliğimin üstünde karnım semsert. Ama bebeğin başı aşağıda doğuk pozisyonu almış dedi doktor
Songul42 dilekturan normalmi acaba bu durum arkadasim bugun dedi daha dogumuna var yukarda bebegin ama.ben haftaya carsamba doguma girecem insan kendini kötü hissediyor vakti gelmeden çocuğumu alacaklar diye
dilekturan Songul42 normal bence çünkü doktorum normal dedi ve çocuğun pozisyonun doğuma hazır olduğunu söyledi sancılarımda başladı belki bebeğe göre değişiklik gösterebilir