freedyaq testi doktorunuz ya da hastanesi mi yapacak? Çünkü ikili testiniz temiz çıkmış aralarındaki en yüksek doğruluk oranı veren test bu zaten. Orani 80 85 lerde, 3lü ve 4lü testlerin oranları 70 60 olarak düşerek devam ediyo. Anlamsız bir istek olmuş açıkcası 🤷♂️