12+4 hamileyim 49 kiloyla hamile kaldım şu an 46 kiloyum ama bir haftadır karnım çıktı pantolonlarım olmuyor taytların beli sıkıyor, iç çamaşırları( özellikle sütyenler) zaten bir buçuk aydır zor oluyordu. Dün lc waikikiden sil baştan alışveriş yaptım kendime. Ama bu kadar erken karnımın çıkması normal mi?
Kilo verdiği halde göbeği böyle belirgin şekilde çıkan başkaları var mı yaa çok merak ettim. Şimdiden böyleyse sona doğru ne olacak halim 😓