Kızlar cuma günü kontrolüm vardı içimde erken olcak gibi geliyor kızım ara ara sancım oluyor bugün afedersiniz İshal gibiyim kızım fazla hareket etmiyor korkuyorum ilk doğumum erken doktor şimdilik birşey demedi progestan üçe çıkardı fitil olarak günde idrar kültürü yaptı sıkıntı yok dedi ama ağrılık hissediyorum vajina da korkuyorum zamanın dan önce olursa oğlumda böyle oldu ilk böyle bir cnm açıklıkla gezmişim bir hafta sonra suyum geldi bu ara sıkıntılı bir süreçten geçiyorum acaba etkileniyor mu ki iştahsızlık da başladı