Brvndkm beni yanlış anlamayın ama sizi hep bu postlarla taniyorum haftamız birbirine çok yakın o yüzden isim olarak ve post olarak hatırlıyorum, bence siz bunu kendinize çok takıntı haline getirmişsin yinede yanlış anlaşılmak istemem ama bence bu kadar sıkıntı yapmayın bı durup bı hareketleniyorlar zaten doktorlar özellikle 35.haftadan sonra hareketlerine dikkat edilmesi gerektiğini öneriyorlar 20. Haftada net hissediilir zaten ondan sonra bazen aşırı sıklıkla bazen çok az hissetmeniz normal, sizin için söylüyorum bence çok sıkıntı yapmamanız gerekiyor 🤲🏻🙏