Downtowngirl Benim ilk doğumum normaldi şuan ikinci doğuma az kaldı 38+6 yım ağrılar geliyor şuan alttan ama sancı nereden vuruyordu unuttum 4 sene oldu. Belden mi önden mi karından mı? Var mı hatırlayan? 😅
Bebekannesi333 Her yerden canım 😄😄😄😄 karında ayrı belden ayrı vuruyor 😄😄 en son bir büyük tuvalet isteği veeee doğdu 😄😄