Hanımlar merhaba
Gebeliğimin başından beri uygulamayı takip ediyorum ama ilk defa yazıyorum. Ben 36+5 günlük hamileyim bebeğim 2 hafta üst üste aynı kilo da çıktı karın çevresi de iki hafta geride gösteriyor kilosu yaklaşık 2.500 yavaş kilo alırken artık hiç almıyor plesanta yaşlanması dan dolayı Doktorum 37 yi tamamlayınca yani iki gün sonra bebeği alalım dedi. Ama benim bugün sancım başladı ayrıca 2cm de acilmam var. O yüzden gece bir sıkıntı çıkmazsa inşallah yarın sabah sezeryan olacağım. Ben bebeğimde bir sıkıntı yaşamaktan çok korkuyorum başına böyle bir şey gelip bebeğini sağ salim kucağına alan var mı? Kuveze alırlar mı gelişimi geri olduğu için ?