Deniziafak Bende de oluyor. Korkmayın. 36+3 üm geçen hafta doktorum dedi, regl ağrısı gibi bir ağrın olabilir çok normal diye. Bebek hareketlerini mutlaka takip etmemi ve ağrıların düzenli olup olmadığına dikkat etmemi önerdi. Nişan, su, pembe leke gibi durumlar olursa da hemen haberleşmemi istedi.