Prensannesiiiiiii 11+ 6 haftalık gebeyim son günlerde idrarımda çok yanma oluyor hamilelikle ilgisi var mı acaba ağrısının geçmesi için ne yapabilirim
Zuleyhakazan Prensannesiiiiiii enfeksiyondan canım o ben 16 haftaliga kadar çektim neler yaptiysam ne ilaçlar kullandiysam geçmedi 16 haftaliktan sonra geçti erken tedavi önemli canım bı kadın doğuma git canım o sana toz veriyor bitane rahatlatiyor seni