Dlr48 yok karnında ölmedi aslında. Aniden ciğerleri su topluyor kalbi gelişmemiş dediler ve mecburi doğuma aldılar. 40 gün kuvezde kaldı iyiye gidiyordu her şey. Son bir hafta bi çeşit kortizon tedavisi uygulycaz dediler ve ne olduysa o zaman oldu. Sonrasında çoookk testler yapıldı. Genetik testleri falan. Hiç bişey çıkmadı. En son işte 1,5 ay önce doktor söylemiş sorun rahmin dar olması diyemem ama büyük ihtimal d everebilirim diye. Bebek anne karnında aniden öyle olunca bize de mantıklı geldi açıkçası