Lisakassandra Mercimek1234567 ben 17 hafalığım ve bebeğim aşağıda.Hep uzan ve çalış ayaklarını yukarıda tut,doktorum bebek düşmesin diye bana bir hap yazdı ama hap içilmiyor aşağıdan koyuluyor günde 3 defe kullanıyorum.
annesinin_beybisi Mercimek1234567 düşük riskin var demek yani çok dikkat etmen lazım yatman ve fazla hareket etmemen lazım eğer erken haftalardaysan
Mercimek1234567 Merve6334 21+6 oldum perşembe gunu detayliya gircem bakalim orda da ayniisini diyeceklermi
Busra156 Bebegin eşi aşşagıdadır rahim ağzına yakındır düşük riskin var demek li fitil mi kullanıyorum bende kullanıyorum bebegin eşi rahime yerleşmişti sürekli yat allahın izniyle iyi olursun