Mucizemutlusu DurununAnnesi2403 aileden başkasının üzerine yazdırarak alsanız. Ne kadar ödüyorsunuz ki acaba?
Mucizemutlusu Aslicrn kan pıhtılaşmasına ilişkin hangi testleri yaptırdınız acaba? Bende sadece şüphe üzerine başlattı doktor oksapar. Ama çok ağır geliyor kullanmak
Annesininbebegi87 Aslicrn bir dahakine deneyeceğim bende ama Sanmıyorım. Öyle olsa eczane söylemez mi ? Hibor kullanıyorum ondan fark eder mi Acaba ?
Aslicrn Annesininbebegi87 sen raporum var demezsen görmezki reçete ile verir o şekilde de para ödemiş olursun yazdırmana gerek bile yok bitince gidip alıyosun genelde 2 3 kutu veriyorlar
nsliscn Annesininbebegi87 her eczane söylemiyor malesef siz kendiniz söyleyin raporunun olduğunu zaten katkı payı alınmıyor kalktı o
Sezin4792 455 hala ihtiyacınız varmı? Benim elimde 4.5 kutuya yakın olacak yardımcı olayım size yogun kanama yaşadım ikizlerden birini kaybettim Bir aydan fazla kullanmayı bıraktım ben sabah akşam kullanıyorum