Kızlar bugün tam 36 haftamdayım. Az önce doktordan geldim ve doktor kızımın karnının gelişiminin bi hafta geriden geldiğini söyledi 2500 gram suan. Aklıma takılan gelişimi geriden gelen çocuğum için haftaya sezeryan günü verdi ve 37 haftalıkken doğum olacağını söyledi. O an aklıma sormak gelmediği için size soruyorum. Gelişimi geriden gelen çocuğun biraz daha beklemesi,38 39 haftayı görmesi gerekmez mi? Bilgisi olan basına gelen açıklayabilir mi lütfen 🙏