aycabelgin0 tabiki üzülme adetin gelmediği sürece umut var bide daha 1 haftan var kaset test ama yanıltıyor silik çizgi olursa bile hamilelik oluyor ama erken gebelik çok yanıltıcı eğer negatif çıkarsa 3 gün kala tekrarlarsin testi belli olmaz gec dollenme bile olabilir