eyoli benim şimdiki aklim olsa özelde yaptırırım çünkü devletteki doktorlar üstüne sorumluluk almamak için en ufak şeyde amniyonsentez öneriyor Kendi kulağımla duydum hemşire bi gebeye diyodu düşük risk deriz bebek down olur yüksek deriz olmaz vs vs adamin aklini karistiriyorlar banada düşük risk dedikleri halde amniyonsentez önerdiler vs vs yani sana kalmış senin kararın kimiside hiç yaptırmıyor direk ayrıntı ultrasona giriyor falan