By28 8 haftalık gebeyim ilk zamanlar bulantım oluyordu sadece son ıkı gündür sabah akşam kusuyorum yemek yiyemıyorum yesem bile çıkarıyorum yemedıgım zaman safra kusuyorum bunun bebeğe bi zararı olur mu yada önerilerınız var mı 🥺
Cemoss46 By28 korkacak birşey yok doktorum bana kusma bebeğin sağlıklı olduğunun göstergesi demişti 17+3 şuan daha rahatım iki gündür.
1233466777 By28 merhaba gerçekten çok zorlu süreç ben 18 +4 olamama rağmen hala sabahları kusabiliyorum ilaç kullanabiliyorsanız doktorunuza söyleyin kesiyor ben ilaç kullanamadığım için mecburen kusarak geçirdim veya tuzlu çubuk vs onlar bastırıyor
zehraaaktas By28 6.haftadan 13. Haftaya kadar kustum çok şükür 10 haftadır rahatım aç kalmamaya çok yememeye dikkat et bana tuzlu ayva iyi geliyordu veya tuzlu limon ayran da çok iyi geliyordu Bi de doktor prilam diye Bi ilaç vermişti bende pek işe yaramadı ama doktoruna Bi sor
Gllklncc Çubuk kraker balık kraker ekmek ye bastırıyor kuzum üzülme bebek sen yemesende beslenmeye devam ediyor
Senorita Tahin helvası iyi gelmişti bana deneyebilirsiniz bebek ilk 3 ay kandan besleniyor etkilenmiyor o yüzden
Zeynep_yldrm 3 aylık hamileyim arada oluyor bulantılarım 15 gün önce çok aşırı bulantim oluyordu şimdi de oluyorda önceki gibi değil Belim çok ağrıyor
Askiletotomsu By28 valla ben yazdırdım devlette, özele gittim içmesen daha iyi olur dedi Bulantım olduğu günler içiyorum ben iki tane aynı anda
Deletedmom7373700 By28 çok zor ben 5. Haftadan beri böyleyim 8. Haftaya girdik daha devam ediyor doktora söyledim ilaç için vermedi normal bir süreç dedi
hukukcuanne_06 By28 çok geçmiş olsun, doktorunuza anlatın ilaç başlatır prilam diye bi ilaç ama eğer aşırı bitkin ve susuz kalmışsanız acile gidin serum yapsınlar kendinize gelirsiniz biraz. İnşallah ilaç işe yarar da rahatlarsınız