Nisandua1 https://imgyukle.com/i/RxT6uy Çatlatma iğnesinden 16 gün geçti doktorum hayırlı olsun var dedi betaya bakalım dedi kan verdim yarın en geç çarşamba çıkarmış
SosyeteMantisi Nisandua1 Yaaa var canım hayırlı olsun 🥰❤️ bende 12.günü ögrendim Rabbim evlatlarımızı saglıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşAlllah 🤲🌸