Asnb Selamm kızlar hamilelik şüphem var büyük ihtimalle hamileym yarın test vercem ve ikiz bebek istiyorum acaba beta dan filan anlasılır mı kızlaar belki bi umut ikizdir 😇😇😇
Pembekurdele Asnb benim adet gecikmesinin 3. Günu 3821 çikmıstı beta ama herkeste fatkki olabilir kimisinin daha yüksek cikar ama tek gebeliktir. Mutlaka kesede iki bebek görünmesi lazim ultrasonda 😊
3babymom Asnb betayla alakası yok canım benim ilk beta HCG 6400 çıktı Dr ikizden şüphelendi kese göründü bebek yoktu ertesi hafta 15 bin oldu ama tek bebek şuan 17 haftayiz betayla alakası olmuyor taa ki ultrason muayenesinde belli olur ⅞ hafta civari
zehranurr Asnb beta ile alakası yok canım ben ikiz gebelik geçirdim 4. Haftada 414 dü betam, yani normal şekilde ilerliyordu. Kesede belli olur ancak