Ttulin benimde rahmim ters ama onun normal doğumla sezaryenle alakası yok canım.Catin müsaitse normalde doğum yaparsın ablamın öyleydi normal yaptı,benim bebeğim de tersti sezaryen oldum.Bu şey gibi sağlak yada solak olmak gibi bişey.Bircok kadında var yani ama üçüncü aydan sonra rahim öne doğru gelir demişti benim doktorum bebek getirir zamanla büyüdükçe demişti doğum sonrası geri ters durur demişti.Sonra hiç kontrol etmedi bu durumu senin gelmemiş mi acaba öne doğru.