Gamzeates ben de hafif kasik agrisi ile gittim ultrason normal çıktı nst istediler nstde kisa sanci çıktı kan idrar istediler serum taktilar kan idrar sonuclarim temiz çıktı, serumdan sonraki nstde normal çıktı herhangi bir ilac yazmadi yapmam gereken bisey var mi dedim yok dedi çalışıyorum ise de devam edeceğim herhangi bir risk yok dedi servikal uzunluk iyi dedi cok şükür insallah bir sey olmaz size de cok gecmis olsun