Merhaba cuma günü Dr gittim .11+5 günlük hamileyim. Ultrasonda ende kalınlığı için iyi dedi. İkili tarama sonucu çıkınca Dr yaşımdan dolayı konuşmak istemiş . Dön sendromu hakkında mi konuşmak istedi dedim hemşireye bilgilendirme yapacak genel olarak yaşınizdan dolayı dedi. Ama ben endişeliyim . Yarın gideceğim .benim gibi olan anne adayları var mı