İlk doğumum olduğu için 35.2 hamileyim ve karnımın sağ tarafına bebeğim toplanıyor ve bi ağrı gibi bişi hisediyorum aynı ayaklarını oraya koymuş gibi ve aralıklarla oluyor kanamam veya suyum gibi bişi yok ama gende korkuyorum ne oluyor diye doğum yapıp ne gibi his yaşayan arkadaşlar varsa yaza bilirmi ilk doğumum olcak ve hiç bir bilgim yok ne gibi durumlarda doktora gitmem lağzım ve dün akşam da sağ tarafında aşırı baskı hisi ve ağrım oldu korktum bende yarım saat ayakta yürüdükten sonra geçti şükür ama sabahtan beri ara ara baskı hisediyorum yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻 doğum yapmış arkadaşlar varsa bana yardımcı olursanız sevinirim ne gibi durumlar oluyor biraz korkuyorum da