Estur bir sürü şey yaşamışsınız ama şükür ki sende bebeğinde sağlıklı şuan allah uzun ömürler versin inşallah 💗
Bende ilk oğlumu orda doğum ettim baya bi suni sanci yiyip sezeryan olmuştum sonra ama hiçbir sıkıntı yaşamamıştım şükür, şimdi yarın sabah sezeryan doğumum var inşallah yine sorunsuz bir doğum olur