eslemesila canım kadın negatif erkek pozitif olursa oluyo benim kan grubum A- eşim 0+ bizde kan uyuşmazlığı var buda ikinci gebeliğim 28 haftamda kan uyuşmazlığı iğnesi oldum genelde ilk gebelikte sorun olmuyo bendede olmamıştı ama doğumdan sonra size iğne yapılıyomuş bana yapılmamıştı ikinci gebeliğimde 28 haftamda yapıldı ve kan alındı 3,4 gün sonra etki edip etmediğine bakıldı eyer etmeseydi doktorum tekrardan kan uyuşmazlığı iğnesi ypıcağını söylemişti