Gulsima01 bende aldırdım ikili testi riskli çıktı fetal dna da dna bulunamadı bunun üzerine amniyosentez yaptırdım temiz çıktı zor günler geçirdik ama geride kaldı cok şükür zor bir işlem değil ben dua ettim o an kipirdamadim ve nefes bile almadım belki bebeğim hareket etmesin diye doktor da ani hareket yapılmasını engellemek için kollarımı başımın altına koydurdu atlattık zor günlerdi geçti cok şükür korkulacak birsey yok burda gerçekten aldircakmisin yok pardonda neden yaptırıyorsun diyenler cok kimse kimsenin ne yaşadığını bilemez kendini üzme hepsi gelip geçecek inşallah ❤❤