Aslanbuse23 13 haftalık hamileyim canım bazen öyle limon istiyor ki oturup soyup soyup yiyesim geliyor ama kimisi limon zararlı yeme diyor sizce ?
heleninannesi06 Aslanbuse23 o haftalarda benimde canım deli gibi istiyordu yedim vallahi bişey olmadı
okuyor Aslanbuse23 tansiyonu düşürüyor limon. Tansiyonunuz normalde de düşükse dikkatli tüketmek lazım
Aslanbuse23 okuyor herhangi bir problemimiz yok şimdilik sadece geçenlerde bi kanamam oldu biraz bir gün hastanede yattım progestan kulanıyorum çok şükür iyiyiz şimdi ondan yedigim herşeyi düşünerek yiyorum 🙈
Aslanbuse23 Onlyyou gittik ama göstermedi doktor kız gibi ama tam bişi diyemicem dedi üzüldük ama bir daha kine artık 🙈
Senorita İlk zamanlar bende yiyodum bir zararı olmadı cinsiyet erkek😁 Kanı sulandırıyor limon çok abartmadan mesela yarısını yiyordum
Aslanbuse23 heleninannesi06 hayır gittik bu hafta ama bıcırık göstermedi Naz yapıyor ya doktor kız gibi ama kesin bişi diyemem dedi bakalım bir dahakine merak ediyorum ama yapıcak bişi yok 😔😅😬
Arzutyfr Bende çok limon istiyordum ilk aylarda genelde tatlı yiyemiyorum 17. Haftadayım hala tatlı yiyemiyorum. Cinsiyet erkek beni bebeşin🥰
Aslanbuse23 Arzutyfr ye ekşiyi doğur Ayşe’yi ye tatlıyı doğur hakkıyı derler külliyen yalan 😂 bende bu hafta öğrenirim diye gittim ama göstermedi bıcırık merak ediyorum kızmı oğlan mı diye
Deletedmom7373700 Aslanbuse23 ne zararı olacak ki sadece tansiyonu etkiliyor o yüzden dikkat etmek lazım bende sadece limon yemek istiyorum üzerine tuz döküp canım çok isteyince yiyorum 1-2 tane abartmadan çok sık olmayacak şekilde
Yasemibrahim Aslanbuse23 valla bnde tuzlayıp yiyorum bazen duramıyorum ama internetten arastrdğım kadarıyla kemik yapısı ve bebek için faydaları yazıyo du tabi abartmadan yemek lazım herşeyin fazlası zarar