Sevil34 39+4 haftalık hamileyim hiç su nişan gelmedi ara ara adet olacakmış gibi agrılarım oluyor geçiyor suan yarım saattir aralıksız agrıyor adet olacakmışım gibi ama çok hafif agrıyor Doğum sancısı nasıl başlar yardımcı olurmusunuz ilk gebeliğim bir bilgim yok?
ElfAhmt25 Sevil34 sancin belden girip kasiklara dogru ilerliyorsa siddeti giderek artiyorsa dayanilacak gibi bir agri yerinde duramiyor insan farkli oluyor ordan anlarsin canim
ElfAhmt25 Sevil34 o zaman yalanci sanci olabilir ama dakika agrilar artar 5 dakikaya filan duserse dogum sancisidir ama dogum sancisi cok farkli anlamamak mumkun degil sanci cok oluyor ozellikle belden giriyor dayanilacak gibi degil
ElfAhmt25 Sevil34 rica ederim canim 😘bu arada benimde ilk gebeligim ama dogum sancisi cok farkli onu anlamamak mumkun degil anlarsin yani
ElfAhmt25 Sevil34 ben dogum yaptim canim 10 gun oldu bile amin ins sag salim alirsin bebegini kucagina😍
deletedmom503 Her sancı belden gelmez kızlar burda hep okuyorum soran kizlara belden baslar kasıklara dogru iner diyorlar ama 2 dogum yaptım hiç belim agirmadi belden de girmedi direk kasıklarimda kasılma hafif sanci ve vajinal acilma derken dogum oldu bel agrisi hic yasamadim ama simdiki hamileligim de belim agiriyor belii bunda olur bilemem ama her dogum sancisi belden girmez tecrube ile sabittir 😄belinizin agrimasini beklemeyin yani o farkli bir agri zaten gelince hissedersiniz