Ipekkarakus0 Doğum ücreti alabilmek için 32. Haftada raporu çalışabilir olarakmı alıyoruz acaba muhasebeci öyle demiş te bende aradım ulaşamadım sizede bir sorayım dedim alan varmı acaba ?