Nesliiiiiiiii Gamzeeeelim almayın doğumdan sonra dökülüyolar ilk gebeliğimde öle oldu şimdide ikinci gebeliğim hafif oldu tüylenme dokunmuyorum yine.
Damlacem Valla bende oldu rahatsız olduğum için aldım bazen keşke almasaydım diyorum ama olan oldu artık 😇
Gamzeeeelim Nesliiiiiiiii bebişe zararı olur diye almadım bnde inşallah dökülür doğumdan sonra teşekkür ederim
yagmurrrra Gamzeeeelim ben genel olarak jilet kullanıyorum çok kıllı değilim tüy gibi çıkıyor ağdayla almış gibi oluyor pürüzsüz ağda hiç almadım🤦🏻♀️