Sevgiiss yok canım doğum yapmadan 1 ay önce falan bırakıyorum süte geçmesin diye bebekler emmeyebiliyo sütün tadını bozulduğu için böyle hafif bir acımsı tat oluşuyo oyüzden heralde 8 Ci ayda göğüsler süt uretmeye başlıyo doguma hazırlık aşamasına geciyo