Kızlar, 9 Nisanda evde test yaptım Çift çizgi çıktı 12’sinde özele gittim kese göründü 21′inde gel dedi kalp atışlarını dinleriz dedi Yaklaşık 5 haftalık sın dedi Ben de bugün Devlet Hastanesi’ne gittim detaylı baktı Doktora özeldeki söyleneni söyledim, görünüyor ama birde detaylı ultasyona göndericem o baksın dedi. Gittim ultrasyona baktı 5+2 dedi doktoruna gidebilirsin dedi. Tekrar doktorun odasına gittim, sen özeldeki haftaya kalp atışını dinleyelim dedi deyince ben neden duyamıyorum dedim o yüzden detaylı baktırdım daha 5+2 dedi. 2 hafta sonra gel dedi. Benim anlamadığım son adet ilk günüm 28 şubat. Nasıl oluyor sistemde nette hep 7 haftalık görünüyor, anlamıyorum da pek özele tekrar mı gitsem ne yapcam bilmiyorum 😔