İlk doğumum normaldi ikincide sezeryan oldum. Normal doğumun ağrıları çok fazla bebek doğana kadar ama sonrasında yürüyüş lavabo vs konusunda çok zorlanmamıştım sezeryande yürümede lavaboya gitme konusunda çok zorlanıyorum kişiden kişiye değişir ama bilemiyorum sezeryan bana zor geldi 😔bir an önce iyileşmeyi diliyorum. Hakkınızda hayırlısı olsun