Boss01 valla bende bütün belirtilerim varken emin olamayıp üst üste iki kere test yaptım ikiside silik çizgi çıktı ve seninkinden daha belirgindi geç döllenme diye düşündüm ama kan testim negatif çıktı hiç belli olmuyor adetin geciktikten sonra yani 1 hafta sonra bir daha yap pozitif çıkmazsa yoktur zaten