esradere https://imgyukle.com/i/Rxaa7U İdrar tahlili sonucum sarı akıntım vardı sonuç nasıl anlayan varmi
beybiisu Canım idrar enfeksiyonun var sanırım, doktorun ilaç desteğine başlar iyi gelir umarım. Çok geçmiş olsun ❤️
kubumom Lökosit benim de 2+ çıktı doktorum antibiyotik başlattı sizin 3+ size de başlar ihmal etmeyin enfeksiyon görünüyor