Kızlar 25+3 gebeyim özel sektörde asgari ücretli çalışıyorum. Akrabanın yanında çalışıyorum normalde bazı haklar yok burda ama doğum parası SGK ödüyor dimi işverenin cebinden çıkan bir şey yok dimi bir de ne kadar alınıyor toplu mu yoksa aylık mi veriliyor