Sinemmmonurr Arkadaşlar 30. haftamdayım bebegimi birkaç gündür hareketlerini kasıklarımda hissediyorum yukarıda hiç hissetmiyorum bu normal mi sizce doktoru aramalı mıyım
Elifelbb Sinemmmonurr evet bende 30 haftalığım doktora gıttım 28. Haftamda başı aşagıda dedı şok oldum ben ayağını felan vuruyor sanıyordum resmen vajınamda hareketler
Buseyllzr Sinemmmonurr bende kasıkta hissediyorum bazen popomda titreşim gibi oluyor hatta kasigima vurdukca 😂 31.haftamdayim haftaya kontrolum var gidince soracağım bende merak ediyorum bunu normal mi
Sinemmmonurr Elifelbb ayy bende korktum ilk gebelik acaba doktora gitsem mi dedim daha kontrole de var
RabiaAylanil Sinemmmonurr Ozaman normal kuzum belki kafası dönmüştür :) Hani birde öyle derler kız çocukları anne karnında hep kasıkta durur derler :))