Canım benim korkma bende 8 haftalığım
5 hastalıkken gıttıgımde kesem gözükmüştü
Ikı hafta sonra gıttık hem bebegı hemde kalp atışını duyduk çok şükür 🙏
Bende çok korkuyordum dış gebelık olma olasılığı her gebelikte olabılırmıs hatta gıdecegım gün sıtresten lekem gelmıstı . Doktor zaten bu kadar takıntılı olursam zaten sonuca ulaşamayacağımı soyleyınce düşünmemeye çalıştım yanı dış gebelık olma ıhtımalın 100 de 1 gıbı bır şey sıkma canını korkma her şey güzel olacak ❤️🙏