Nagihannuray Kızlar adetime 3 gün var test yaptım biri silik çıktı ama inanılmaz bir kasık ağrısı ve batması var acaba böyle oluyor mu? Bazen çoğalıyor ağrı ama hep bir batma var
guzel_anne1 Nagihannuray silik çizgi varsa eğer olabilirsin canım bende adetime 5 gün kala öğrendim. Kasık ağırısı vs. İlk 12 haftaya kadar görülebilen bir durum gebelikte bebek yerleşiyor ya o yüzden. Bir kan testi ver bence en güvenilir o
zehraaaktas Nagihannuray silikse olma ihtimali çok yüksek biraz daha bekleyip kan ver hatta bekleme direkt kan ver kanda idrardan önce belli oluyor zaten
Pnrcnr Canım bende de kasık ağrısı filan olmuştu. Ama adet sancısı çok yaşadığımdan dolayı ona yormuştum. Ben tam adet günüm test yapmıştım silik çıkmıştı. Yani inşallah hamilesin diye düşündüm ben 🙏 yine de adet gününden sonra kan testi ver.
Muzlupuding Benim de en net belirtim kasık ağrımdı. Böyle adet olucakmışım gibi ağrılar giriyordu hemde taa adete 7 gün öncesinden. Ozaman hissetmiştim. İnşallah hayırlı haberler alırsın canım :)
Muzlupuding Cerennnn5858 çıkabilir canım evet. Ama çıkmazsada hemen üzülme çünkü geç döllenme diyede bir durum var :)
Mervesya Cerennnn5858 benimde 7 gun var canim ama 2 3 gun daha bekle bence dayanmasi cok zor ama kesin sonuc olsun en azindan