Minnakelifim03 İlk 2 ay ve son 2 ay kullanılmaz denildi. Erken doğumu tetikliyormus ne kadar doğru bilmiyorum. Siz omega 3 kullaniyor musunuz hangi aydasiniz
Yildizsrtl Minnakelifim03 elenatal 2 kullanıyorum doktorum hamileliğin 3. Ayında verdi içerisinde omega 3 de var doğuma kadar bırakmadan kullanacaksın bunu dedi öyle bir etkisi olsa muhakkak söylerdi
Elifelbb Minnakelifim03 7 aylığım ve kullanıyorum doktorum bırak demedı haftaya kontrole gıtcem sorayım
Minnakelifim03 Yildizsrtl banada ocean mumy önerdiler içerisinde omega 3 var diye. Ama ben decavit kullandığım için almadım bunu. Elenatal da iyi diyorlar ama işte tek başına omega 3 ilacının degeri fazla oluyor ya. Erken doğumu tetikliyormus denildi. Bende gidince doktora sorucam
Yildizsrtl Minnakelifim03 aynen kendi doktoruna danışman daha iyi olr herkesin bünyesi kan değerleri farklı zaten
Minnakelifim03 Yagmur2210 ben colyak hastasıyım bebegimde gelişim geriliği varmis omega 3 ün iyi geleceğini düşündüm ilk kızımda kullanmıştım. Gayet sağlıklı ve kilolu doğdu. Insaallah bu bebegimede iyi gelir. Doktora sorup kullanıcam. Gerek görmezse bende kullanmam