Roseparks _edaa her şeyi yedim yemekle ilgili değilmiş plesanta yaşlanması varmış bebeğe yeterli besin gitmiyormuş
GizemSnr Roseparks inşallah 38 e kadar bir doğum belirtisi yaşamam 🙏🏼 Sezaryen olacak çünkü beklesin gelenisin normal 😊🙏🏼
Roseparks _edaa benim bebeğim de bu sabah suyu azaldigi, sancı ve acilmam olduğu için acil sezeryanla 37. Hafta da 2850 kg doğdu ama kuveze aldılar sadece doğduğu sırada gorebildim inşallah kucağıma alabilirim en kısa süre de.
HNur_06 @Mavisinannesi2 Off belirsizlik zor, bende 37 2 cm açıklık. Ne kadar bekleriz bende merak ediyorum. Nst girdiniz mi sancı falan çıktı mı?
Mavisinannesi2 HNur_06 bende sancı falan çıkmadı ama 2 gündür akıntıyla beraber kahverengi lekelerim geliyor