Canım bende 21+4um. 16.haftada beyinde kist ve barsakta parlaklık çıkmıştı. 19.haftada ünlü bir perinataloga gittim ayrintiliya. Beyindeki kist ilerleyen haftalarda %100 geçecek dedi. Hiç korkulacak bişey yok çok kişide oluyor dedi ve ben inanılmaz rahatladım. 4lu tarama yaptırdım o da temiz çıktı çok şükür. Hiç sikilma ben çok araştırdım herkesin ki geçmiş. Bol bol dua ediyorum. Rabbim evlatlarimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.