bussraozturk Ben de 32+2 de gittim 1850 çıktı. Doktorum haftasıyla uyumlu, minyon bir bebek ama hiçbir problem yok, olması gereken kiloda dedi. 1600-2000 arası normalmiş bu haftada. Her bebeğin genetiği farklıdır kimseyle kıyaslama önemli olan haftasına uygun olması hatta minyon bebek her zaman daha avantajlıdır dedi. Doğumu kolay olur, sarılık ihtimali az olur, şeker ihtimali az olur dedi. Korkmayın yani normalmiş. :) 2,5 kilo üstünde doğan her bebek sağlıklı kabul edilir, kof kilo alması iyi bir şey değil zaten bırak doğunca kilo alsın o daha sağlıklı dedi. :)