goncacan Yattığim zamanda ne nefes alabbiliyorum ne de uyuyobiliyorum berbat bir haldeyim. Nefes darligi ve reflu yasayanlar var mi ? Çözüm bulabildiniz mi
istanbulluanne Bende ayni haftadayim canm ama öyle bir sorunum yok şimdilik. Hatta biraz fazla rahat uyuyorum 2 den önce uyanamiyorum bu aralar 😞
goncacan istanbulluanne gecen haftalarda bende öyleydim bebek iri dedi doktor onunla mi ilgili inanin bilemiyorum