_papatya-ilaydam06 Kaç derece de yıkanmalı sevgili anneler ve makinede ceker mi az önce attım hastane çantasını hazırlıyorum 30 derece de umarım bisey olmaz
2bebe1gebe _papatya-ilaydam06 bende 30 dercede yıkadım hep hiç çekme olmadı hatta bebeklerim çok küçüktü keşke azıcık çekse koca koca giymese diye dua ediyordum😂
dnz_dnz Ben de aynı şeyi merak ediyorum ama özellikle örgüler için. Yelek, battaniye vs. Makinede çekmez ya da zarar görmez inşallah. Deneyimliler cevap verebilirse çok sevinirim