Kızlar genetik test vermiştim bir gemide hafif pıhtılaşma çıktı asprinle geçer demişti genetik teki doktor ama kadin dogum oksapar verdi oksapar iğne kullanıyorum heralde doğuma kadar kullanicam böyle şuan 7 haftalik hamileyim cuma günü doktor tam kan sayımı idrar kültürü feln istedi ve enfeksiyon olduğunu söyledi tek kullanımlık toz kullandım bugun de saglikocagina gittim geçmiş mi diye baktırdım doktor enfeksiyonum olmadığını ama idrarimda yoğunluk yani koyu renk olduğunu söyledi böbrekler için iyi değil bol bol su tüket dedi saglikocagindaki hemşire de oksapar yapmis olmasın dedi yani siz buna benzer durum yasadiniz mi yani enfeksiyon var mış ta gitmiş mi yoksa iğne mi böyle koyu renk yapıyor