Merhabalar bugün kontrolümüz vardı. 36+1 olduk. Geçen hafta 2.500 gr dı bugün sadece 50gr aldığını öğrendik. Doktor bu istemediğimiz bir durum perşembe gelin bakalım ona göre doğumu planlayalım dedi. Bebek strese girebilir kakasını yapabilir bu durumda müdahaleyi erken yapmak isteriz dedi. Bundan dolayı erken doğum yapan var mı aranızda?